برگزاری گفتمان انقلاب اسلامی در مدارس ملایر 

مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: به مناسبت دهه فجر گفتمان‌ انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان در مدارس این شهرستان برگزار می شود.

برگزاری گفتمان انقلاب اسلامی در مدارس ملایر به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی سلگی، مدیر آموزش و پرورش ملایر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شعار امسال در دهه فجر «افتخار به گذشته و امید به آینده است» است که بر این اساس برنامه‌های ویژه و متنوعی توسط اداره آموزش و پرورش در مدارس ملایر اجرا می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: نواختن شدن زنگ انقلاب در روز۱۳ بهمن ماه در مدارس شهرستان ملایر و برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر با همکاری و مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان در مدارس اجرا خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر به برگزاری گفتمان‌های انقلاب اسلامی در مدارس شهرستان با حضور راویان انقلابی اسلامی و فرهنگیان اشاره کرد و افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل امروز مهمترین هدف برگزاری این گفتمان‌هاست.

سلگی برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب با حضور همکاران و دانش‌آموزان، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره شهدا و غبارروبی گلزار مطهر شهدا را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش ملایر در ایام دهه فجر برشمرد.

وی  از برگزاری مسابقات ورزشی، هنری و علمی در مدارس شهرستان خبر داد و تصریح کرد: بازدید از مراکز صنعتی شهرستان با هدف آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلایب در این حوزه از دیگر برنامه‌هاست.

 مدیر آموزش و پرورش ملایر از حضور  فرهنگیان و دانش‌آموزان ملایری در کنار سایر اقشار در  راهپیمایی 22 بهمن ماه و شرکت در نماز جمعه  خبر داد و گفت: سرود 1357 نفری دانش‌آموزان ملایبر در راهپیمایی 22 بهمن نیز اجرا خواهد شد.

سلگی به اعزام ۱۶۷ دانش‌آموز پسر دبیرستانی ملایر به مناطق عملیاتی جنوب اشاره کرد و گفت: اولین گروه از دانش‌آموزان پسر دبیرستان و هنرستان‌های ملایر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی در پایان ادامه داد: این دانش‌آموزان با ۴ اتوبوس همراه همکاران فرهنگی و روایان دوران دفاع مقدس به مدت ۳ روز از مناطق عملیاتی رزمندگان اسلام در جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/ب

گفتمان‌ انقلاب اسلامی در مدارس ملایربرگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.